Saturday, February 26, 2011

Hari Jadi

blueberry cheese..yumm~ yummy~
Hanya nak ambil kesempatan nie untuk ucapkan terima kasih dan terima kasih kepada rakan-rakan yang wish hari jadi aku. :) sayang kalian semua!!

Maaf tak dapat nak berbual lama kepada teman yang call coz pada 26 feb aku kerja dari pukul 4 petang sampai 11 malam..huhu..

Terima kasih kepada cumie yang sudi hantar aku pergi balik kerja pada 26 feb ,yela aku lesen tak amik lagi  ^-^v..ayah aku ke kL ada urusan keluarga...huhu terima kasih cumie!!

Kepada manager mcdonals jj kinta city, thanks untuk beday wish dan dari rakan2 sekerja..tak sangka dalam garang menegur salahku ketika berkerja masih saja ingat hari jadi aku.. terharu bos!! =')

Kepada teman yang di asrama perlis sanggup g public phone malam2..huhu! aku lak angkat lambat.. maaf~ maaf~ rindu sama kamu!!! semoga berjaya dalam SPM 2011..amin~

Buat mama..terima kasih kerana susah payah lahirkan aku..layan kerenah dari kecik sampai la sekarang.. tak pernah jemu..setia menemani apa jua masalah..thanks mama!! <3 akak, saya rindu kamu sangat..sangat..

Hurmm...dah 18 tahun dah aku..macam2 pengalaman dah aku jumpa dalam tempoh nie..semakin tua nampaknya..hoho! teringat kata-kata cikgu Anis yg sgt aku sayang....! 'yang tua tetap tua, yang muda tidak semestinya tua' Alhamdulilah aku masih diberi kesempatan untuk bernafas sehingga kini, 18 tahun..

Kalau boleh mahu saja semua nama aku masukkan disini..terima kasih dan terima kasih.. semoga kalian dipanjangkan umur, sihat dan ceria selalu.. salam sayang dariku..

3 comments:

  1. ohh..follower dah same banyak dgn akak..x aci..hahaha..happy birthday again..sorry, hadiah lambat lagi smpai kut...hehehe..still figuring out my new home.. tc..skype me :)

    ReplyDelete
  2. smoga panjang umur,God bless ya!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...