Wednesday, October 19, 2011

Done !

Lega rasanya dah habis MUET... group lain muka agak tegang bila dalam kelas.. aku tak tahu kenapa group aku happy go lucky dari awal sampai la habis.. dalam happy gelak2, istifar sama2 dalam hati cuak sebenarnya..

Sama2 pergi kafe, makan.. aku duduk dengan semua group kelantan dan terengganu.. masa speaking tadi faham la apa yang dibincangkan.. tapi sampai kafe keluar bahasa kelate, ganu.. memang aku left out.. hehe.. tapi terima kasih ajak budak perak duduk sekali :)

jutaan terima kasih kepada group aku yang memang banyak tolak ansur, kerjasama bila nak berlatih.. kenangan kita sama2 sepanjang sem 1 nie takkan aku lupa..inshaallah sem 2 lebih bagus dari sebelum nie..

Selesai muet.. memang layan lagu nie sekejap.. Superman~

lepas tu study! esok FINAL exam..




2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...